Робота з
поштовим клієнтом. Адресна книга. Етикет електронного спілкування.
Ви вже знаєте, що таке електронна пошта, як "придбати" власну електронну скриньку і що для цього потрібна програма або веб-сайт, які допомагають користувачу працювати з електронною поштою. А сьогодні, опрацювавши урок, ви дізнаєтесь про роботу поштового клієнта а також, як створити та користуватись адресною книгою (для цього обов'язково виконайте домашнє завдання)Вітання 3-класникам на уроці інформатики. Перша тема, з якою ми починаємо працювати -
Електронна пошта
Пройдіть за покликанням та опрацюйте урок
Підручник з інформатики
Робота з
поштовим клієнтом. Адресна книга. Етикет електронного спілкування.
Ви вже знаєте, що таке електронна пошта, як "придбати" власну електронну скриньку і що для цього потрібна програма або веб-сайт, які допомагають користувачу працювати з електронною поштою. А сьогодні, опрацювавши урок, ви дізнаєтесь про роботу поштового клієнта а також, як створити та користуватись адресною книгою (для цього обов'язково виконайте домашнє завдання)
Вітання 3-класникам на уроці інформатики. Перша тема, з якою ми починаємо працювати -
Електронна пошта
Пройдіть за покликанням та опрацюйте урок
Підручник з інформатики
Практична робота
1. Завантажте файл у папку свого класу та збережіть його з іменем Електроенергія_Прізвище
2. На аркуші 1 створена таблиця показників лічильника електроенергії в останній день кожного місяця минулого року. Обчисліть:
а) кількість електроенергії, яку спожито за кожен місяць року;
б) загальну кількість, яку спожито за рік;
в) сердньомісячне споживання енергії;
г) максимальне та мінімальне місячне споживання енергії.
3. Обчисліть, використавши клітинку з тарифом (В1):
а) щомісячну плату за електроенергію;
б) скільки сплачено було за рік;
в) середньомісчну плату за спожиту електроенергію;
г) максимальну та мінімальну місячну плату за електроенергію.
4. Побудуйте на окремому аркуші секторну діаграму щомісячних витрат електроенергії (оформіть її за зразком)
5. Подудуйте на окремому аркуші стовпчастудіаграму щомісячних плати за електроенергію (оформіть її за зразком)
6. Збережіть роботу.
Д.З. на 28.03
Розробити комп'ютерну модель для обчислення кількості рулонів шпалер, потрібних для обклеювання трьох однакових кімнат готелю.
В комірках В7, Е5 та D9 треба ввести формули для обчислення.
21.02.2018 Вивчаємо використання формул в електронних таблицях (Урок 15). Вдома опрацювати п. 27 та виконати вправу 2 (ст. 204) і зі ст. 206 з розділу Працюємо самостійно Завдання 3.
Файл Послуги.xls, Ремонт
Роботи надсилати на адресу odmytruk128@gmail.com
Сьогодні з'ясуємо, як семикласники навчилися редагувати та форматувати електронні таблиці.
Створити за допомогою програми Excel кросворд за зразком. Заповнити його та зберегти в папку свого класу з іменем Кросворд_Прізвище.
Знайомство з електронними таблицями та їх об'єктами.
Опрацювати Урок 13 з електронного посібника та параграф 21 з підручника "Інформатика, 7 клас". Виконати вправу 2 на стор. 148.
Файли Продаж та Приладдя. Виконані роботи надіслати на адресу odmytruk128@gmail.com
Підсумковий тест з теми "Алгоритми з повторенням та розгалуженням"
Тематичне підсумкове опитування з теми "Алгоритми з розгалуженням"
З'ясували, що таке висловлювання, тепер вивчаємо алгоритми з РОЗГАЛУЖЕННЯМ.
Підсумкове тестування: Карти знань, їх призначення
Практична робота. Створення інформаційних моделей в різних програмних середовищах.
Спочатку повторимо:
- Які засоби можна використати для подання інформаційних моделей?
- Для яких форм подання інформаційних моделей використовують текстові процесори?
- Для яких форм подання інформаційних моделей використовують графічні редактори?
- Для яких форм подання інформаційних моделей використовують редактори презентацій?
Завдання "Твоя кімната". Створіть інформаційну модель розташування меблів у кімнаті в одному з середовищ (графічний редактор, текстовий редактор, редактор презентацій)
1. Розгляньте малюнок. Визначте суттєві властивості об'єкта КІМНАТА.
2. Визначте властивості меблів (врахуйте їх форму та розташування). Встановіть, які геометричні фігури можуть бути їх моделями.
3. Створіть модель кімнати в обраному середовищі.
4. Збережіть файл із створеною моделлю в папку свого класу з іменем Кімната_Прізвище.
Д.З. Ст. 56 підручника Інформатика, 7кл. Морзе Н.В. завдання 4. Роботу надіслати на адресу odmytruk128@gmail.com
Етапи побудови інформаційної моделі. Моделювання.
Пройдіть за посиланням для проходження тесту.
Тест-повторення "Надсилання, отримання повідомлень. Вкладення файлів"
Вітаю третій клас на уроках інформатики.
1. Завантажте файл у папку свого класу та збережіть його з іменем Електроенергія_Прізвище
2. На аркуші 1 створена таблиця показників лічильника електроенергії в останній день кожного місяця минулого року. Обчисліть:
а) кількість електроенергії, яку спожито за кожен місяць року;
б) загальну кількість, яку спожито за рік;
в) сердньомісячне споживання енергії;
г) максимальне та мінімальне місячне споживання енергії.
3. Обчисліть, використавши клітинку з тарифом (В1):
а) щомісячну плату за електроенергію;
б) скільки сплачено було за рік;
в) середньомісчну плату за спожиту електроенергію;
г) максимальну та мінімальну місячну плату за електроенергію.
4. Побудуйте на окремому аркуші секторну діаграму щомісячних витрат електроенергії (оформіть її за зразком)
5. Подудуйте на окремому аркуші стовпчастудіаграму щомісячних плати за електроенергію (оформіть її за зразком)
6. Збережіть роботу.
Д.З. на 28.03
Розробити комп'ютерну модель для обчислення кількості рулонів шпалер, потрібних для обклеювання трьох однакових кімнат готелю.
В комірках В7, Е5 та D9 треба ввести формули для обчислення.
21.02.2018 Вивчаємо використання формул в електронних таблицях (Урок 15). Вдома опрацювати п. 27 та виконати вправу 2 (ст. 204) і зі ст. 206 з розділу Працюємо самостійно Завдання 3.
Файл Послуги.xls, Ремонт
Роботи надсилати на адресу odmytruk128@gmail.com
Сьогодні з'ясуємо, як семикласники навчилися редагувати та форматувати електронні таблиці.
Створити за допомогою програми Excel кросворд за зразком. Заповнити його та зберегти в папку свого класу з іменем Кросворд_Прізвище.
Знайомство з електронними таблицями та їх об'єктами.
Опрацювати Урок 13 з електронного посібника та параграф 21 з підручника "Інформатика, 7 клас". Виконати вправу 2 на стор. 148.
Файли Продаж та Приладдя. Виконані роботи надіслати на адресу odmytruk128@gmail.com
Підсумковий тест з теми "Алгоритми з повторенням та розгалуженням"
Тематичне підсумкове опитування з теми "Алгоритми з розгалуженням"
З'ясували, що таке висловлювання, тепер вивчаємо алгоритми з РОЗГАЛУЖЕННЯМ.
Підсумкове тестування: Карти знань, їх призначення
Практична робота. Створення інформаційних моделей в різних програмних середовищах.
Спочатку повторимо:
- Які засоби можна використати для подання інформаційних моделей?
- Для яких форм подання інформаційних моделей використовують текстові процесори?
- Для яких форм подання інформаційних моделей використовують графічні редактори?
- Для яких форм подання інформаційних моделей використовують редактори презентацій?
1. Розгляньте малюнок. Визначте суттєві властивості об'єкта КІМНАТА.
2. Визначте властивості меблів (врахуйте їх форму та розташування). Встановіть, які геометричні фігури можуть бути їх моделями.
3. Створіть модель кімнати в обраному середовищі.
4. Збережіть файл із створеною моделлю в папку свого класу з іменем Кімната_Прізвище.
Д.З. Ст. 56 підручника Інформатика, 7кл. Морзе Н.В. завдання 4. Роботу надіслати на адресу odmytruk128@gmail.com
Д.З. Ст. 56 підручника Інформатика, 7кл. Морзе Н.В. завдання 4. Роботу надіслати на адресу odmytruk128@gmail.com
Етапи побудови інформаційної моделі. Моделювання.
Пройдіть за посиланням для проходження тесту.
Тест-повторення "Надсилання, отримання повідомлень. Вкладення файлів"
Вітаю третій клас на уроках інформатики.
З цього уроку ви починаєте працювати з електронним підручником. Для цього увійдіть на сайті itknyga.co.ua із наданим логіном/паролем. При потребі змініть мову
Потрібно
просто натиснути кнопку «Ввести» - і урок відкриється в новому вікні. Відмінності
між вибором режиму «Перегляд» і «Нормальний» немає ніякої. Сьогодні опрацьовуємо Урок_1. А вдома виконуємо Урок_2.