2 (6) клас

З цього уроку ви починаєте працювати з електронним підручником. Для цього увійдіть на сайті itknyga.co.ua із наданим логіном/паролем. При потребі змініть мову 

Для вивчення теми: "Алгоритми та програми" учням 6-го класу слід зареєструватися на https://scratch.mit.edu 

1. Виконайте вправи: Команди середовища  Scratch


 Середовище Scratch


2. Складіть скрипт, відповідно до якого спрайт кота бігав би за вказівником миші.

3. Складіть скрипт, у якому спрайт, торкнувшись межі сцени, повернув би у протилежний бік.
Д.З. Складіть проект, у якому три кольорові кульки будуть опускатися згори-донизу з різною швидкістю. Якщо на клавіатурі натиснуто клавішу 1, то перша кулька буде підніматися вгору, а якщо 2 чи 3, - то відповідна клька також буде підніматися. Якщо кульки торкнуться нижньої межі сцени, - вони зникають.

Ми вже навчилися додавати анімаційні ефекти до об'єктів на слайді та налаштовувати переходи між слайдами презентації. Повторюємо з інтерактивною вправою та виконуємо Урок 10-11 Анімація руху онлайнового підручника

Пригадуємо роботу з програмою - редактором презентацій

А тепер "побавимось"
 Виконуємо завдання на комп'ютері "Смайлик"
________________________________________
Ось і закінчується тема Комп'ютерна графіка. Скоро канікули. Щоб ми могли спокійно відпочивати, сьогодні ви пройдете Урок 8_Тематична робота №1 з онлайнового підручника. Успіху!
Форматування фігур
Ми продовжуємо вдосконалювати свої навики у створенні векторних зображень. На уроці вас чекає практична робота. А для тренування можете скористатись малюнками:


Вдома виконати Урок 5-6 з IT-книги на 15 жовтня  до 23.00 години.
Cтворення простих векторних зображень

Перегляньте наступне відео:


Спробуйте самостійно намалювати в текстовому редакторі Word наступне зображення







   



Домашнє завдання: В програмі Word створити наступне зображення. 

Зберегти документ з іменем Завдання1_Прізвище та відправити на адресу вчителя odmytruk128@gmail.com 

Повторюємо: Виконайте вправу 1

та вправу 2

Вітаю 2-класних гімназистів на уроках інформатики!

В цьому році ми продовжуємо вивчати тему "Комп'ютерна графіка". На першому уроці ви пригадали, як малювати за допомогою програми Paint. Сьогодні ви дізнаєтесь, які бувають види комп'ютерної графіки, за допомогою яких програм можна опрацьовувати графічні зображення.


*Д.З. Опрацюйте урок_1 та покращіть свій результат.